۱۳۸۸ تیر ۱۳, شنبه

مایکل جکسون نمرده است!!!

سایت رجا نیوز دریک گزارش مفصل و افشا گرانه خبر درگذشت مایکل جکسون را کاملأ جعلی خواند و وی را مسبب اصلی آشوبهای اخیر خواند. متن این گزارش را با هم می خوانیم: 
در همان لحظاتی که خبر درگذشت مایکل جکسون اعلام شد و جسد وی با هلی کوپتر از بیمارستانی در لوس آنجلس به پزشکی قانونی منتقل می شد ، یک هلی کوپتر دیگر درآسمان جایش را با این یکی تعویض کرد و بلافاصله مایکل واقعی را که تظاهر به مردن می کرد به فرودگاه منتقل کرد. مایکل جکسون با هویت جعلی وارد تهران شدو بلافاصله به پشت بامهای تهران رفت و ندای الله اکبر سر داد. سربازان گمنام وزارت اطلاعات که برای تخریب منازل آشوبگران وارد عمل شده بودند فهمیدند که یک نفر با لهجه آمریکایی الله اکبر می گوید و با مراجعه با پشت بام مایکل را دیدند که مشغول باد کردن بادکنک سبز و فرستادن به هوا بود. وی بلافاصله پا به فرار گذاشت ولی مدتی بعد در پشت بام همسایه سرکوچه دستگیر شد. وی در اعترافاتی که از وی به عمل آمده و بزودی از سیمای جمهوری اسلامی هم پخش میشود مسوولیت کامل همه آشوبهای اخیر را به عهده گرفت. ظاهرأ کلمه « بیت ات » در یکی از آهنگهای وی اسم رمز برای حمله به بیت رهبری بوده که این توطئه شوم با تلاش ماموران وزارت اطلاعات خنثی شد. وی همچنین افزود تمام بادکنکهای سبز را اینجانب از لوس آنجلس از یک بادکنک فروشی در بورلی هیلز خریدم وبا خواهر و برادرم جانت و جومین باد کردیم و به هوا فرستادیم. همچنین تمام فیلمهایی که در یوتیوب از تظاهرات به نمایش در آمده با همکاری کمپانی انیمیشن صهیونیستی والت دیسنی درست شده و بر روی خیابانهای آرام تهران مونتاژ شده است! مایکل ضمن تایید دست داشتن جان لاین خبرنگار بی بی سی در قتل «ندا‌ آقا سلطان» که خبرش در همین سایت منتشر شد گفت : جان از بدو طفولیت و زمانی که هنوز عینک نمی زد و موهایش نریخته بود در کار توطئه و آشوب و قتل بود. 
مایکل جکسون ضمن ابراز ندامت از برپایی و ایجاد آشوب در تهران و شهرستانها از مقام معظم رهبری درخواست بخشش کرد. پرونده نامبرده تکمیل و به دادگاه انقلاب ارجاع شد 
منبع : معتبر "-:

هیچ نظری موجود نیست: