۱۳۸۸ تیر ۱۸, پنجشنبه

ویدئو اجرا جدید و فوق العاده زیبای شاهین جعفر قلی به نام چه کسی تو را دوست دارد با دو كيفيت
| اين آهنگ اثر مایکل جکسون می باشد كه در مراسم بزرگداشت او توسط شاهین جعفرقلی اجرا شد |

Download
درباره شاهین جعفر قلی : 

شاهین جعفر قلی! کودک ۱۲ ساله ای که پدرش ایرانی و ما درش بریتانیاییست. به گفته روزنامه های بریتانیایی شاهین جعفر قلی، دومین کشف این برنامه پرطرفدار تلویزیونی است. این نوباوه ۱۲ ساله در زمان اجرای برنامه، تعجب همگان را بر انگیخت و در ژرفای دریایی از تشویق تماشاچیان و البته داوران مسابقه غرق شد. 

شاهین جعفرقلی فردای اجرای این برنامه نگاه روزنامه های بریتانیایی را به خود دوخت وعکس او روی جلد شماری از مجله ها و روزنامه ها را آراست. 

این نوجوان ایرانی-بریتانیایی، با خواندن ترانه ای ماندگار از مایکل جکسون، به نام «چه کسی تو را دوست دارد»، یک اجرای کم نظیر و باورد نکردنی از خود ارائه داد. تا جاییکه، ۳ داور از جای خود بلند شدند و شاهین را به گرمی تشویق کردند. سایمن کول، یکی از داوران این مسابقه در حالی که شاهین را تشویق می کرد گفت، شاهین بهتدین خواننده نوجوانی است که در ده سال گذشته دیده است. 

در آخر شاهین جعفر قلی به فینال صعود کرد ولی متاسفانه نتوانست مقام اول را کسب کند

آلبوم جدید و بسیار زیبای شهرام ناظری با نام لاله بهار


Download

پلی بوی چیست؟



متاسفانه به دلیل عدم آگاهی مردم از معنی آرم پلی‌بوی (خرگوش پلی‌بوی) استفاده از محصولات و ارم این کمپانی در كشور ما رو به افزایش است. و با توجه به آن كه استفاده از محصولات اين شركت، در سرتاسر جهان برای افراد زیر 18 سال ممنوع مي‌باشد، اما در ایران آرم اين شركت را به عنوان یک علامت فانتزی گاه بر روی بعضي از لباس‌ها و تی‌شرت‌هاي کودکان و نوجوانان دیده مي‌شود، و حتي مارك آن، به عنوان شركت سازنده، روي لباس‌ها و عطرهاي برخي فروشگاه‌ها نيز يافت مي‌گردد، و به تازگي برخي فروشگاه‌هاي فروش بدلجات و حتي طلا فروشي‌ها نيز اقدام به ساخت آرم اين شركت نموده‌اند، كه هم جاي تامل داشته و هم مراقبت مسئولين ذيربط را بيشتر مي‌طلبد. 
پلی بوی نام يك مجله معروف آمریکایی است که ماهیانه در ده‌ها کشور، و به زبان‌های مختلف منتشر می‌شود و شامل مقالات سیاسی، اجتماعی، ورزشی، و مصاحبه‌هايي با اشخاص مهم دنیا است. اما اين همه ماجرا نيست، بلكه رسالت اصلی این مجله كه در قالب مقالات ذكر شده مطرح مي‌گردد، با ديدگاه مسایل بصورت صرفا جنسی است، و همواره بر روي جلد آن، تصاويري مستهجن از دختران و زنان كاملا برهنه به چاپ می رسد. 

این مجله، که در جامعه آمریکا-كانادا، به مجله مردان شهرت دارد، به گرفتن مواضع شدید لیبرالي در مسایل مهم سیاسی آمريكا و جهان معروف است. 

بنيانگذار اين مجله كه شخصي به نام "هيو هيپر" است، به جهت سخنراني‌هاي تندي كه در آن‌ها از آزادي‌هاي كامل جنسي به عنوان انقلاب جنسيت سخن مي‌گفت، به عنوان نماد جنسيت‌گرايي آمريكا معروف شد، و در پي آن در سال 1953 اقدام به انتشار يك مجله كاملا سكس‌گرا، كه همه مسائل جامعه، از قبيل سياست، ورزش، كار و ... را با ديد مسائل سكس، مطرح مي‌نمود، و بعدها با گسترش ايده خود به يك تراست جهاني، مجله پلي-بوي را به پلي بوي اينترپرايز تغيير داده و سلطه خود را به تمامي نشريات نوشتاري و صوتي تصويري گسترش داد. 

وي در طول دهه پنجاه و شصت ميلادي، نبرد بزرگي را عليه ازدواج، و پيمان زناشوئي برپا كرد، كه چندي بعد، فمنيست‌هاي افراطي، بسياري از پزشكان طرفدار كنترل جمعيت، و حتي نظريه‌پردازان ماركسيست، در امريكا به اين نهضت پيوسته، و در مقياسي وسيع و گسترده كه با حمايت اين مجله كه حال به يكي از سياست‌گذاران آمريكا بدل شده بود، جنگي وسيع و همه جانبه را عليه ازدواج به راه انداختند. 



در سال 1972 يك جامعه‌شناس فمینیست افراطي، به نام "جسی برنارد"، ادعا كرد كه ازدواج براي يك مرد سلامتي، تندرستي، اعتبار، و آرامش‌هاي روحي-رواني بوجود مي‌اورد، در حالي كه همين مسئله براي يك زن بر عكس بوده و علاوه بر محدوديت‌هاي اجتماعي، افسردگي و بيماري‌هاي روحي-رواني را شامل مي‌شود. و هرگاه مقاله‌اي از "جسي برنارد" منتشر مي‌شد، آمار طلاق بصورت تصاعدي بالا مي‌رفت، و اين شخص انقلابي را كه "هيو" برپا كرده بود با شعار "ازدواج تعهدي نه براي همه عمر، انتخابي پيوسته آزاد" رهبري كرد، تا آنجا كه حتي امروزه در كالج‌ها به دانشجويان خود مي‌آموزند كه ازدواج اثري نامطلوب بر روان زن خواهد گذاشت، ادامه پيدا كرد. 

مبارزان گروه‌هاي فمنيست تا آنجا بالا گرفت كه در سال 1999 ديوان عالي كانادا، اعلام كرد: قوانینی که ازدواج را مورد حمایت قرار می‌دهند تبعیض‌آمیز مي‌باشند، زيرا مزایای یکسانی را به زوج‌های همجنس‌گرا ارائه نمی‌دهند. 

پلي‌بوي كه حالا به عنوان مكتبي نوظهور در جهان مطرح شده، با هدف تخريب خانواده و آزادي بي‌قيد و شرط زنان و مردان در روابط خود، يكي از مخرب‌ترين اثرات خود را در جوامع آزاديخواه(!!!) بر جا گذاشت، اندیشه‌اي كه برای فروپاشی نهاد خانواده مطرح شد، حال آثار مخوف خود را در همين جوامع نشان مي‌دهد، و بستر خانواده‌ها و انگیزه جوانان برای ازدواج، كه چیزی نبود جز آزادسازی کامل جنسی، انسانیت انسان‌ها را در منجلابي فرو برده كه با هر دست و پا زدن، فقط مدت زمان خفگي را تسريع مي‌كند 

بر مبنای تفكر مکتب پلی‌بوی‌ايسم، زنان حق دارند از جسم خود، به هر نحو که می‌خواهند، بدون عواقب آن، (حتي با داشتن همسر و فرزند)، استفاده کنند، و كسي هم حق اعتراض بر آنان نخواهد داشت، زيرا كه محكوم به تحجر و عوام‌زدگي خواهد شد، و آنچه را كه خداوند براي همه مخلوقات خود، و به شكلي آرماني و مقدس قرار داد، به عنوان صرفا يك سرگرمي، و يا از آزادي‌هاي فردي، به لجن كشيده شد. 

اين مجله كه حال مي‌توان آن را سازماني مخوف و شيطاني نام نهاد، براي ترويج و تشويق به فحشا، پول‌هاي گزافي خرج مي‌كند، به عنوان مثال به زني كه حاضر شود تصوير عريان خود را روي جلد مجله قرار دهد، مبلغ 65000 دلار پرداخت مي‌كند، و طبعا اگر اين شخص از زنان و دختران معروف و هنرپيشگان يا خوانندگان باشد، مبلغ آن به مراتب بالاتر خواهد بود، بطور مثال افراد معروفي كه به جهت وسوسه دريافت اين مبالغ حاضر با اين كار شده‌اند مي‌توان از "مادونا" خواننده و هنرپيشه، "ايمي گاف" دونده و عضو تيم پرش ارتفاع، "آنا نيكول اسميت" هنرپيشه معروف سينما و تلويزيون، "پتي ديويس" دختر رونالد ريگان رئيس جمهور پيشين امريكا، "لاتو جكسون" خواهر كوچك مايكل جكسون، و بسياري ديگر نام برد. 

اين مجله كه رتبه نخست را در تيراژ چاپ در امريكا و اروپا داراست، در بسياري از كشورها اجازه فعاليت ندارد، كشورهايي اسلامي و غير اسلامي، ولي غالبا شرقي، كه حرمت خانواده در آن‌ها هنوز حفظ شده است، مانند هند، چين، تايلند و سنگاپور، و در اكثر كشورهاي اسلامي داشتن آن جرم محسوب مي‌شود. 

جالب است بدانيد كه اين مجله در خود امريكا و كانادا، براي فروش با محدوديت‌هايي روبرو است، بطور مثال، فروش آن به افراد زير 18 سال ممنوع و جرم بوده، و ارائه آن در كتابفروشي‌ها و مكان‌هايي كه اين مجله را عرضه مي‌كنند، با پوششي پلاستيكي و در مكاني غير منظر عموم، مانند بلاترين قفسه‌ها، و مكان‌هاي خاص آزاد است.

فیلم جدید و فوق العاده زیبا ، ترسناک و هیجانی DVDRip MKV | The Haunting In Connecticut


Download

۱۳۸۸ تیر ۱۶, سه‌شنبه

آلبوم  مونیکا جلیلی به نام نورساز 
( مونيكا آمريكايي میباشد ولی همسر او ايراني است و تقريبا
 چند سال می باشد كه به  زبان فارسي ميخواند )
( این آلبوم محصول سال 2005 - 2006 می باشد / به زوی آلبوم 2009 مونیکا به نام Élan )


آلبوم جديد 2009 Bengu با نام Iki Melek


در نسخه‌ي ماه نوامبر مجله‌ي VOGUE PARIS تعدادي عکس‌هاي
 جالبی انتشار يافته‌اند، كه بوسيله‌ي آرايش و نورپردازي‌ِ يک مدل
 دختر 20 ساله، 50،40،30،20،10 و بالاخره 60 ساله به نظر مي‌رسد.







۱۳۸۸ تیر ۱۳, شنبه

دانلود آخرین آلبوم گروه Bullet For My Valentine ‌به نام Scream Aim Fire


بعد از پست های جلف گذشته ! بر میگردیم به مبحث اصلی این وبلاگ دانلود آلبوم 2009 گروه Lacuna Coil به نام Shallow Life 


Download

مایکل جکسون نمرده است!!!

سایت رجا نیوز دریک گزارش مفصل و افشا گرانه خبر درگذشت مایکل جکسون را کاملأ جعلی خواند و وی را مسبب اصلی آشوبهای اخیر خواند. متن این گزارش را با هم می خوانیم: 
در همان لحظاتی که خبر درگذشت مایکل جکسون اعلام شد و جسد وی با هلی کوپتر از بیمارستانی در لوس آنجلس به پزشکی قانونی منتقل می شد ، یک هلی کوپتر دیگر درآسمان جایش را با این یکی تعویض کرد و بلافاصله مایکل واقعی را که تظاهر به مردن می کرد به فرودگاه منتقل کرد. مایکل جکسون با هویت جعلی وارد تهران شدو بلافاصله به پشت بامهای تهران رفت و ندای الله اکبر سر داد. سربازان گمنام وزارت اطلاعات که برای تخریب منازل آشوبگران وارد عمل شده بودند فهمیدند که یک نفر با لهجه آمریکایی الله اکبر می گوید و با مراجعه با پشت بام مایکل را دیدند که مشغول باد کردن بادکنک سبز و فرستادن به هوا بود. وی بلافاصله پا به فرار گذاشت ولی مدتی بعد در پشت بام همسایه سرکوچه دستگیر شد. وی در اعترافاتی که از وی به عمل آمده و بزودی از سیمای جمهوری اسلامی هم پخش میشود مسوولیت کامل همه آشوبهای اخیر را به عهده گرفت. ظاهرأ کلمه « بیت ات » در یکی از آهنگهای وی اسم رمز برای حمله به بیت رهبری بوده که این توطئه شوم با تلاش ماموران وزارت اطلاعات خنثی شد. وی همچنین افزود تمام بادکنکهای سبز را اینجانب از لوس آنجلس از یک بادکنک فروشی در بورلی هیلز خریدم وبا خواهر و برادرم جانت و جومین باد کردیم و به هوا فرستادیم. همچنین تمام فیلمهایی که در یوتیوب از تظاهرات به نمایش در آمده با همکاری کمپانی انیمیشن صهیونیستی والت دیسنی درست شده و بر روی خیابانهای آرام تهران مونتاژ شده است! مایکل ضمن تایید دست داشتن جان لاین خبرنگار بی بی سی در قتل «ندا‌ آقا سلطان» که خبرش در همین سایت منتشر شد گفت : جان از بدو طفولیت و زمانی که هنوز عینک نمی زد و موهایش نریخته بود در کار توطئه و آشوب و قتل بود. 
مایکل جکسون ضمن ابراز ندامت از برپایی و ایجاد آشوب در تهران و شهرستانها از مقام معظم رهبری درخواست بخشش کرد. پرونده نامبرده تکمیل و به دادگاه انقلاب ارجاع شد 
منبع : معتبر "-:

عکسی از دوران کودکی جومونگ !!! x_x

دانلود آخرین موزیک مایکل جکسون به همراه Akon‌به نام Hold My Hand


Download

آرتمیس اولین فرمانده زن بزرگترین نیروی دریایی جهان در سپاه خشایار شاه


آرتمیس یا آرمیز به معنای"راست گفتار بزرگ"نام نخستین فرمانده بزرگ ترین نیروی دریایی جهان است. 
آرتمیس چهره ای شگفت انگیزدر تاریخ جهان میباشد که در 
حدود٢۵٠٠سال پیش فرمان دریاسالاری خود راازسوی خشایارشاه هخامنشی دریافت کرد. 
او نخستین بانویی است که در سمت فرماندهی نیرومند ترین نیروی دریایی جهان و عضو شورای عالی دفاعی و وزارت جنگ و 
وزارت دفاع هخامنشیان و همچنین فرماندهی سپاه غربی ایران مستقر در "کاریه"انجام وظیفه کرد. 
درسال۴٨۴پیش از میلاهنگامی که فرمان بسیج دریایی برای شرکت در جنگ با یونانیان از سوی خشایار شاه هخامنشی 
صادر گردید،با نو آرتمیس فرماندارسرزمین"کاربه"با ۵ فروندکشتی جنگی که فرماندهی آنهارا دردست داشت به نیروی دریایی ایران 
که دارای١٢٠٠کشتی جنگی و ٣٠٠کشتی ترابری بود پیوست وایران توانست با همراهی نیروی زمینی که از ٨٠٠هزار پیاده و٨٠هزار سواره 
تشکیل شده بود"آتن"را تصرف کند. 
بانو آرتمیس درسال۴٨٠ پیش از میلاد(با پنج ناو جنگی و دو گردان ۶٠٠نفره از نیروهای زبده " گارد جاویدان"که به دستور خشایار شاه برای 
محافظت از بانو آرتمیس فرستاده شده بودند) درجنگ"سالامیس"که میان نیروی دریایی ایران و یونان درگرفته بود شرکت کردوبادلاوری های 
بسیار و بی باکی های کم نظیری که از خود نشان داد توانست شکست سنگینی بریونانیان وارد کند و بخشی از نیروی دریایی ایران راهم 
از خطرنابودی نجات دهدوقوای دریایی"فنقیه"را که از نبرد میگریختند و درخطوط دفاعی ایران شکاف ایجاد کرده بودند را غرق و ناوگان های 
یونانی را که در این شکاف ایجاد شده نفوذ کرده وقصدحمله ازپشت به ناوگانهای ایرانی راداشتند،نابود سازد.به همین دلیل در سال
۴٨۴ خشایار شاه عنوان"دریاسلار"را به بانو آرتمیس اهدا کردند. 
یونانیان اینقدر از بانو آرتمیس میترسیدند که از هیچ فرمانده ای در جهان چنین ترسی نداشتند واین وحشت به حدی بود که پادشاه 
یونان برای سر بانو آرتمیس ده هزاردرهم جایزه گذاشته بود. 
با نو آرتمیس همیشه مورد احترام دربار و شخص خشایارشاه بود ودر بیشتر مواقع مورد مشورت شاه قرار میگرفت ودرشورای جنگی 
رای او از آرای مهم محسوب میشد. 
بانو آرتمیس همیشه مورد ستایش دوستان و حتی دشمنان بود.تاجایی که یکی از دشمنان سرسخت بانو آرتمیس به نام"هردوت" 
دربسیاری از سخنان خود از زیبایی ،دلاوری وبی باکی های کم نظیر با نو یاد کرده است. 
بانوآرتمیس در تمام دوران نزد ایرانیان محبوب بوده،تاجایی که دردوره ساسانی و اسلامی نام بسیاری از دختران دربار و حتی سلاطین سلجوقی "
آرتمیس"بوده و شاهان میهن دوستی چون: 
ملک شاه سلجوقی،جلال الدین خوارزم،شاه عباس و...همیشه اورا ستوده اند. 
وماامروز به داشتن چنین شخصی افتخار میکنیم. 
گرامی همدلانم ببینید ما چه بوده و چه شده ایم!!؟؟ 
ایران،کشوری که از آوردن نامش تن دشمن به لرزه می افتاد،اکنون روستای بی آب و علفی چون امارات چشم به خاکش دوخته و هرروز 
خواستار جدایی بخشی از آن میشود... 
کمی به خود بیایید...زمان بسیار تنگ است... 
بیایید با هر دین و آیین واعتقادی که داریم دست در دست هم نهیم و با کوشش هرچه بیشتر در زمینه های مورد پسندمان راه را برای 
جهانی تر شده ایران عزیزمان بگشاییم. 
به امید روزی که ما هم ماییه افتخار آیندگانمان باشیم... 

بهرام رادان در روز انتخابات !!!!

دانلود ویدئو حضور اتفاقی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور پیشین روسیه در تمرین آرش و آیسل در فستیوال Euro Vision 2009

(( گلابتون عزیز زحمت این ویدئو رو کشیدن که اینجا از ایشون تشکر میکنم ))


مقبره کورش به صورت 3 بعدی در Google Eearth‌ به ثبت رسید


کمپانی گوگل (Google earth) به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های اینترنتی جهان طی دو سال گذشته اقدام به سه بعدی کردن برخی بناهای مشهور جهان روی نقشه ماهواره‌ای کرده است. این شرکت در تازه‌ترین اقدام خود، پیش از تهیه نسخه جدید این نرم‌افزار تصویر آرامگاه کوروش را سه بعدی کرد. 

به گزارش CHN، شرکت گوگل به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های اینترنتی جهان طی دو سال گذشته اقدام به سه بعدی کردن برخی بناهای مشهور جهان روی نقشه ماهواره‌ای Google earth کرده است. این شرکت در تازه‌ترین اقدام خود، پیش از تهیه نسخه جدید این نرم‌افزار تصویر آرامگاه کوروش را سه بعدی کرد. 

به این ترتیب کاربران نرم افزار Google earth ته تنها روی نسخه قدیم این نرم‌افزار که روی نسخه جدید آن که اکنون به صورت Beta در اختیار کاربران انترنتی قرار گرفته است می‌توانند مقبره کوروش را به صورت سه بعدی دیده و همانند تصاویر کو‌ه‌ها در این نرم‌افزار به دور آن چرخش کنند. 

پیش از این چندین بنای تاریخی و ساختمان مهم در جهان به صورت سه بعدی روی صفحه Google earth دیده می‌شد که از آن جمله می‌توان به کعبه، اهرام مصر، ساختمان رادیو فرانسه، برج ایفل و بسیاری آثار دیگر اشاره کرد. 

مقبره کوروش در سال ۱۳۸۳ و با رای تمام شرکت کنندگان در اجلاس جهانی یونسکو به فهرست میراث جهانی پیوست. این اثر منحصر به فرد در دشت پاسارگاد واقع شده است و یکی از پربیننده‌ترین آثار باستانی کشور محسوب می‌شود. 

کوروش ازجمله شخصیت‌های مهم تاریخی کشور است که نام و جایگاه‌هی جهانی دارد. منشور کوروش که امروز در موزه بریتانیا نگهداری می‌شود به عنوان منشور صلح جهانی شناخته شده است و از آن به عنوان نخستین بیانیه حقوق بشر یاد می‌شود. 

همچنین در نسخه جدید Google earth تعداد تصاویر ۳۶۰ درجه از آثار تاریخی کشور بیشتر شده است که از آن جمله می‌توان به تصاویر ۳۶۰ درجه میدان آزادی و بخش‌های مختلف تخت جمشید، و برخی کوه‌های کشور اشاره کرد.
علت مرگ مايكل جكسون مشخص شد
بر اساس اين گزارش،‌ پليس لس آنجلس از روز گذشته در جست وجوي «كنراد سي. موراي» پزشك شخصي مايكل جكسون است كه لحظه بيهوشي وي در محل بوده، اما از همان زمان ناپديد شده است.
منابع خارجي اعلام كردند احتمال مي‌رود علت مرگ مرموز «مايكل جكسون» خواننده مشهور آمريكايي كه روز پنجشنبه به وقت محلي  درگذشت، تزريق يك ماه مخدر بسيار قوي موسوم به «دمرول» باشد كه مشابه مورفين است.

به نوشته روزنامه «ال موندو» چاپ مادريد، استعمال اين ماده مخدر مي‌تواند موجب حمله قلبي شده باشد كه به جان مايكل جكسون مشهور به «سلطان پاپ» در سن 50 سالگي پايان داد.

بر اساس اين گزارش،‌ پليس لس آنجلس از روز گذشته در جست‌وجوي «كنراد سي. موراي» پزشك شخصي مايكل جكسون است كه لحظه بيهوشي وي در محل بوده، اما از همان زمان ناپديد شده است.

به گزارش ال موندو، دكتر شخصي جكسون كه گمان مي رود تزريق ماده مخدر منجر به مرگ را انجام داده، به تازگي نامه‌اي را براي بيماران خود نوشته بود كه در آن اعلام كرده است براي مدتي نامعلوم آنها را ترك مي‌كند.


رویدادی که محل نزاع رسانه‌ای شده؛
خاکسپاری مایکل جکسون با «تشییع جنازه» اسلامی
جرمین همچنین می‌افزاید: هنگامی که او از سفر مکه برمی‌گشته است، مایکل از او خواسته که کتا‌ب‌های اسلامی برای او بیاورد و او هم به مایکل گفته که اسلام دینی زیبا و صلح‌آمیز است. جرمین در ادامه می‌گوید که مایکل کتاب‌ها را خوانده و گفته که دین اسلام به او دیدگاه جدیدی از صلح داده است.

به گزارش روزنامه‌های معتبر انگلیسی تلگراف و دیلی میل مایکل جکسون در ماه نوامبر سال 2008 به دین اسلام مشرف شده است و مراسم تشرف او به دین اسلام توسط یکی ازامامان جمعه شیعه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، اکنون خانواده جکسون و برادر بزرگ او جرمین جکسون که خبر مرگ مایکل جکسون را به رسانه‌ها اعلام کرد، بیست سال پیش در سال 1989رسما به دین اسلام مشرف شده بود و در روز اعلام مرگ مایکل جکسون به خبرنگاران گفت: «MAY ALLAH BE WITH YOU, MICHEAL, ALWAYS».

در همین باره سایت اطلاع‌رسانی ايكس 17 آنلاين نوشت: جرمين، برادر مايكل مشغول آموزش اعضاى خانواده است كه مراسم تشييع و كفن و دفن را طبق شريعت اسلام بياموزند.

بر پایه این گزارش، مایکل جکسون بین سال 2005 تا 2006 در کشور بحرین بوده است؛ کشوری که 80 درصد جمعیت آن را مسلمانان شیعه تشکیل می‌دهند. در نوامبر سال 2008 روزنامه‌های نیویورک‌پست و تلگراف اعلام کردند که در یک مراسم مذهبی در لس‌آنجلس آمریکا، او توسط یکی از امامان جمعه به دین مبین اسلام مشرف شده است.

البته در آن زمان به رغم اعلام حضور یوسف اسلام (کت استیونس) خواننده مسلمان موسیقی پاپ در این مراسم وی اعلام کرد که در مراسم مشرف شدن مایکل جکسون به دین اسلام حضور نداشته است.

اکنون با پافشاری خانواده جکسون و تقاضای کالبد شکافی مستقل جسد او در راستای روشن شدن زوایای تاریک مرگ ناگهانی جکسون، آنها خواهان خاکسپاری وی در یک مراسم «تشییع جنازه» بنا بر قوانین شریعت اسلامی هستند.

در این زمینه، منابع خبری بین‌المللی اعلام كرده‌اند كه زمان مراسم تشیع مایکل جکسون، روز سه شنبه آینده (هفتم ژوییه) ساعت 10 صبح و محل آن، مركز «استابلز» در لس آنجلس خواهد بود. اين سالن بزرگ براى حدود بیست هزار نفر جا دارد و معمولاً برای كنسرت‌هاى بزرگ و مسابقات ورزشى مهم استفاده مى‌شود.


هرچند در آخرین وصیت‌نامه جکسون که در سال 2002 نگاشته و برملا شده است، هیچ‌گونه اشاره‌ای به مراسم خاکسپاری او در این وصیت نامه نشده، اما وصیت‌نامه دیگر او که گفته می‌شود در اواخر سال 2008 نگاشته شده است و هنوز انتشار نیافته، نحوه مراسم خاکسپاری او را مشخص کرده است.

جرمین برادر بزرگ مایکل جکسون می‌گوید، او نام خود را در ماه نوامبر سال 2008 که در مراسمی به اسلام گرویده بود، «MIKHAAIL» گذاشته و می‌خواسته است نشان دهد که چگونه می‌تواند یک فرد مفیدتر برای جامعه باشد.

این گزارش می‌افزاید: مایکل جکسون با ذکر «SHAHADA» (شهادتین) توسط یک امام جماعت شیعه به اسلام گرویده است.

جرمین همچنین می‌افزاید: هنگامی که او از سفر مکه برمی‌گشته، مایکل از او خواسته است، کتاب‌های اسلامی برای او بیاورد و او هم به مایکل گفته که اسلام دینی زیبا و صلح‌آمیز است.
 جرمین در ادامه می‌گوید: مایکل کتاب‌ها را خوانده و گفته که دین اسلام به او دیدگاه جدیدی درباره صلح داده است.

بسیاری از ترانه‌های مایکل جکسون در نکوهش کارهای دشمنانه دولت‌های آمریکا و جنگ‌طللبی و زیاده خواهی آنان بوده است و به راحتی این لحن را می‌توان در بسیاری از ترانه‌های او یافت.

شركت «اى.ايى.جى» كه عهده‌دار پخش سى‌دى‌هاى ترانه‌هاى مايكل بود نیز، مراسم آواز خوانى براى او برگزار خواهد كرد. درگذشت مایکل جکسون، ملقب به سلطان پاپ جهان، همچنان در پرده ابهام است. 

وى در شب پيش از مرگ خويش، مشغول تمرين براى اجراهايى بود كه قرار بود پس از مدت‌ها فاصله‌گيرى از اجراى كنسرت، در لندن اجرا شود.                      (منبع سایت تابناک)

از مقاوم ترین تلفن همراه جهان رو نمایی شد


لفن لند روور اس 1 كه به طور مشترك توسط سازنده خودروي لند روور و سونيم تكنولوژيز ساخته شده، با دوام آوردن در زير پاي فيل، رد شدن اتومبيل از روي آن و پرت شدن از يك ساختمان مرتفع به عنوان مقاوم‌ترين تلفن همراه جهان شناخته شده است. 

به گزارش ايسنا، طبق ادعاي سازندگان، ‌تلفن اس 1 در برابر ذرات و گرد و غبار و همچنين ضربه و سقوط، تاثيرناپذير است و همچنين تا عمق يك متري آب به مدت حداكثر 30 دقيقه ضد آب بوده و قادر است در برابر فشار حداكثر 400 كيلوگرم و همچنين بنزين، نفت، له شدن و سوراخ شدن مقاومت كند. 

نخستين مدل اين تلفن به امكاناتي شامل دوربين دو مگاپيكسلي با فلش توكار، نمايشگر 128 در 160 ضدانعكاس و ضد ضربه، GPS توكار، چراغ قوه، راديو اف ام، امكان توسعه دو گيگابايت حافظه، بلوتوث، عمر باتري 1500 ساعت در حالت استندباي يا 18 ساعت براي مكالمه مجهز است. 

۱۳۸۸ تیر ۱۰, چهارشنبه

عکسهای دیدار ولادیمیر پوتین رئیس جمهور سابق روسیه با آرش و آیسل در فستیوال Eurovision 2009 که در مسکو برگزار شد





دانلود آهنگ جدید و زیبای اشکان و کوشان به نام برگرد پیشم دوباره


دانلود‌ بهترین موزیک های Paul McCartney

(( ممنون از مسعود عزیز که زحمت این موزیک هارو کشیدن))


نقد موشولینا کوشن دریک روزنامه

منبع:
روزنامه اعتماد ملی - شماره 955 - یکشنبه 7 تیر 1388 - 28 ژوئن 2009 - صفحه 23 (شب نامه) - بخش ساسی مانکن و ترانه هایش
.................................................. .................................................. .................................................. ...
از اين پس قصد داريم به تفسير شعرها و ترانه‌هاي دشمن بپردازيم. باشد كه شما عزيزان بيشتر با نيت پشت‌پرده اين شاعران و ترانه‌سرايان آشنا شويد. ترانه امروز از ساسي مانكن است.
***************************
پروداکشن ساسي همه جا رو گشت
پس گوش بده به ساسي‌مانكن سال 88
***************************
در مصرع اول اين بيت ترانه‌سرا مي‌خواهد به زور بقبولاند كه ساخته‌هاي اين گروه مقبوليت عمومي دارد. همان ترفندي كه اصلاح‌طلبان در انتخابات به كار بردند. به عنوان مثال آقاي ميرحسين موسوي قبل از پايان انتخابات خبر از پيروزي خود داد. يا آقاي كروبي كه راي خود را بيشتر از 300هزار عدد دانست. در مصرع دوم مشخص است كه اين دوستان روي سال 88 كه سال برگزاري انتخابات است، حساب ويژه‌اي باز كرده‌اند.
************************************************** ******************************
بپوش لباساي آبيت رو، من آبي نمي‌پوشم/ من يه اختراع شيش و هشتي‌ام که ورژن بالاترم رو نمي‌فروشم
************************************************** ******************************
در مصرع اول اين بيت يك نوع دعوت به انقلاب مخملين به چشم مي‌خورد. دعوت به پوشيدن لباس آبي همان ترفندي است كه مشابه‌ش را كانديداهاي اصلاح‌طلب به كار بردند. ترانه‌سرا به زيركي همانجا اشاره مي‌كند كه من آبي نمي‌پوشم. يعني رنگ‌هايي مثل سبز و زرد و سفيد مي‌پوشم اما آبي تنم نمي‌كنم، همگي به گوش باشيد. جالب اينجاست كه اين حركت قبلا در برخي بلاد نيز مشاهده شده بود. در مصرع دوم ترانه‌سرا به آهنگ‌هاي شش و هشتي اشاره مي‌كند و سعي در جذب طرفداران جوان و منحرف دارد. (و خبر ندارد كه اين روش‌ها ديگر جواب نمي‌دهد و مردم اين گفتمان‌هاي غربي را نمي‌پسندند) در آخرين كلمات، ترانه‌سرا تشويق مي‌كند كه بعد از دستگيري، افراد بالادستي اصلاح‌طلب را لو ندهيد.
*****************************
تو که اخي تو که تفي بگو با چي...
تو که ويزا نداشتي چه جوري کرواسي بردنت
******************************
در مصرع دوم اين بيت، به رابطه اين حركت براندازانه با كشورهاي غربي مثل كرواسي اشاره مي‌شود. و به نوعي به اغتشاشگران يادآوري مي‌گردد در صورتي كه به اغتشاشات ادامه بدهيد، احتياج به ويزا نداريد، پناهندگي به شما مي‌دهيم و در سفارت‌هاي دشمن به روي شما باز است. ادامه دارد!
مسعود مرعشي

دانلود مجله آموزش زبان دود (Dude! English Magazine) قسمت اول

مجله آموزش زبان دود (Dude! English Magazine) یک مجله کمک آموزشی رایگان است که به شیوه ای جذاب، متنوع و کاربری، شما را به یادگیری یا مرور دانسته هایتان از زبان انگلیسی ترغیب می کند. طراح و مبتکر این مجله فرزاد نجاریان می باشد که تاکنون نزدیک به 20 شماره از این مجله را به صورت اینترنتی منتشر کرده است که بیش از 500.000 دریافت کننده داشته است. که من شماره اول این مجله رو براتون گذاشتم که میتونید دانلود کنید و شماره های بعدی هم به مرور اضافه خواهند شد .
برای باز کردن این مجله احتیاج به برنامه Adobe Acrobat‌ که میتونید از اینجا دانلود کنید

دانلود آلبوم جدید و بسیار زیبای Tamer Hosny به نام Ha'eesh Hayaty


سخنگوی شبکه‌های نوکیا : آنچه به ایران داده‌ایم نمی‌تواند سایت‌ها یا ایمیل‌ها را کنترل کند

بن رومه با اعلام این مطلب که شرکت شبکه‌های نوکیا از خود شرکت نوکیا جداست، اعلام کرد: تکنولوژی فروخته شده به ایران در اختیار سایر کشورها نیز قرار دارد... وی همچنین افزود: تکنولوژی ما دارای استانداردهاي موسسه ارتباطات اروپا است و از طریق آن میلیون‌ها ایرانی توانسته‌‌اند با يكدیگر ارتباط برقرار کنند.
سرویس بین‌الملل «تابناک» ـ سخنگوی شرکت شبکه‌های «نوکیا» گفت: با استفاده از این تکنولوژی که ما به ایران داده‌ایم، نمی‌توان سایت‌های اینترنتی را تعطیل و یا ایمیل‌های کاربران را کنترل کرد.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که «بن رومه» سخنگوی شرکت شبکه‌های «نوکیا»، در پاسخ به افرادی که در اعتراض به فروش تکنولوژی کنترل مکالمات تلفنی به ایران علیه این شرکت طوماری اینترنتی جمع کرده بودند، اظهار داشت: با استفاده از این تکنولوژی نمی‌توان سایت‌های اینترنتی را تعطیل و یا ایمیل‌های کاربران را کنترل کرد. 

بنا بر این گزارش، بن رومه  با اعلام این مطلب که شرکت شبکه‌های نوکیا از خود شرکت نوکیا جداست، اظهار داشت: تکنولوژی خریداری شده توسط ایران در سال 2008 قادر نیست که سایت‌های اینترنتی یا ایمیل‌های کاربران را کنترل کند. وی همچنین اعلام کرد: تکنولوژی فروخته شده به ایران در اختیار سایر کشورها نیز قرار دارد که مورد استفاده سیستم‌های قضایی برای شنود مکالمات برخی از شماره‌هاست. 

وی همچنین افزود: تکنولوژی ما دارای استانداردهاي موسسه ارتباطات اروپاست و از طریق آن میلیون‌ها ایرانی توانسته‌اند با يكدیگر ارتباط برقرار کنند.

گفتنی است، در روزهای اخیر شایعه فروش دستگاه‌های شنود توسط شرکت‌های «نوکیا» و «زیمنس» به دولت ایران در بحبوحه ناآرامی‌های اخیر به گونه‌ای قوت گرفته بود که مدیران این شرکت‌ها را به موضعگیری صریح وادار ساخته است.